GYIK
Mikor és mit rendelhetek tőletek?
Áprilistól tervezzük elindítani az értékesítést, előszőr csak néhány pincészet termékével. A célunk, hogy lefedjünk valamennyi kategóriát általunk jónak ítélt és szívesen fogyasztott márkával. A kínálatot fokozatosan tervezzük bővíteni!
Hogyan tudok kapcsolatba lépni a Prosecco Journey csapatával?
Bármikor elérhetsz minket e-mailben! Rendelkezésre állunk a következő címen: info@proseccojourney.hu.
Telefonon is elérhetőek vagytok?
Természetesen! Hétköznapokon 09:00 és 17:00 között hívhatsz minket ezen a számon:
+36 30 989 32 92
Személyesen is ellátogathatok hozzátok?
Egyelőre csak internetes tudsz tölünk rendelni.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
Minden palackunk készleten van, így azonnal elkezdjük az összekészítést a rendelés véglegesítése után. A kézbesítés ideje függ az általad választott szállítási módtól is, így 1-5 munkanappal számolhatsz.
Szállítotok a világ más országaiba is?
Nem.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költség a cím és a palackok súlya alapján változik. A pontos díjat kiszámolhatod a weboldalunkon található szállítási kalkulátorral.
Melyik futárcéget használjátok?
A legtöbb szállítmányunkat a GLS, foxpost és az MPL végzi, mert gyorsak és megbízható.
Átvehetem személyesen a rendelésemet?
Igen! Ha a rendelés véglegesítésekor jelzed, hogy személyesen vennéd át, általában 2 munkanapon belül előkészítjük neked a csomagot. Személyes átvételre csak előre egyeztetett időpontban van lehetőséged, írj nekünk: info@proseccojourney.hu
Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a futár érkezik?
Ha nem talál otthon, másnap újra próbálkozik, vagy egy közeli átvételi ponton hagyja a csomagod.
Tudom kérni, hogy egy átvételi pontra küldjétek a csomagot?
Igen, a szállítási mód kiválasztásánál állíthatód be..
Hibás címet adtam meg! Mit tegyek?
Ha észreveszed, hogy elírtad a címet, azonnal jelezd nekünk! Amíg a csomagod nem hagyta el a raktárunkat, még tudjuk módosítani. Ha már elindult, akkor a választott kézbesítő cégen keresztül próbálhatunk változtatni.
Hogyan tudok rendelni?
Weboldalunkon könnyedén rendelhetsz: tedd a kiválasztott borokat a kosárba, add meg az adatokat, válaszd ki a fizetési módot, és kész! Ha inkább személyesen szeretnéd intézni, írj nekünk: info@proseccojourney.hu
Tudtok ajánlani nekem egy Proseccot?
Természetesen! Csapatunk is nagy rajongó, akik örömmel segítünk megtalálni az ideális palackot. Írj nekünk bátran!
Milyen garanciát vállaltok a termékekre?
Minden palackunk szigorúan ellenőrzött és klímaszabályozott környezetben van tárolva. Ha bármilyen probléma merül fel, jelezd nekünk azonnal!
- Szállítási gondok: Ha a palack szivárog vagy megsérült, kicseréljük vagy visszatérítjük az árát.
- Minőségi problémák: Ha a termék dugós vagy oxidált, értesíts minket 48 órán belül, és visszatérítjük az árát.
Milyen fizetési módokat fogadtok el?
- Utánvét
- Banki átutalás
- MasterCard
- Visa
Ha bármilyen kérdésed van, írj nekünk, és segítünk!