GYIK

Mikor és mit rendelhetek tőletek?

Áprilistól tervezzük elindítani az értékesítést, előszőr csak néhány pincészet termékével. A célunk, hogy lefedjünk valamennyi kategóriát általunk jónak ítélt és szívesen fogyasztott márkával. A kínálatot fokozatosan tervezzük bővíteni!

 

Hogyan tudok kapcsolatba lépni a Prosecco Journey csapatával?

Bármikor elérhetsz minket e-mailben! Rendelkezésre állunk a következő címen: info@proseccojourney.hu.

 

Telefonon is elérhetőek vagytok?

Természetesen! Hétköznapokon 09:00 és 17:00 között hívhatsz minket ezen a számon:

+36 30 989 32 92

 

Személyesen is ellátogathatok hozzátok?

Egyelőre csak internetes tudsz tölünk rendelni.

 

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Minden palackunk készleten van, így azonnal elkezdjük az összekészítést a rendelés véglegesítése után. A kézbesítés ideje függ az általad választott szállítási módtól is, így 1-5 munkanappal számolhatsz.  

 

Szállítotok a világ más országaiba is?

Nem.

 

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség a cím és a palackok súlya alapján változik. A pontos díjat kiszámolhatod a weboldalunkon található szállítási kalkulátorral.

 

Melyik futárcéget használjátok?

A legtöbb szállítmányunkat a GLS, foxpost és az MPL végzi, mert gyorsak és megbízható.

 

Átvehetem személyesen a rendelésemet?

Igen! Ha a rendelés véglegesítésekor jelzed, hogy személyesen vennéd át, általában 2 munkanapon belül előkészítjük neked a csomagot. Személyes átvételre csak előre egyeztetett időpontban van lehetőséged, írj nekünk: info@proseccojourney.hu

 

Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a futár érkezik?

Ha nem talál otthon, másnap újra próbálkozik, vagy egy közeli átvételi ponton hagyja a csomagod.

 

Tudom kérni, hogy egy átvételi pontra küldjétek a csomagot?

Igen, a szállítási mód kiválasztásánál állíthatód be..

 

Hibás címet adtam meg! Mit tegyek?

Ha észreveszed, hogy elírtad a címet, azonnal jelezd nekünk! Amíg a csomagod nem hagyta el a raktárunkat, még tudjuk módosítani. Ha már elindult, akkor a választott kézbesítő cégen keresztül próbálhatunk változtatni.

 

Hogyan tudok rendelni?

Weboldalunkon könnyedén rendelhetsz: tedd a kiválasztott borokat a kosárba, add meg az adatokat, válaszd ki a fizetési módot, és kész! Ha inkább személyesen szeretnéd intézni, írj nekünk: info@proseccojourney.hu

 

Tudtok ajánlani nekem egy Proseccot?

Természetesen! Csapatunk is nagy rajongó, akik örömmel segítünk megtalálni az ideális palackot. Írj nekünk bátran!

 

Milyen garanciát vállaltok a termékekre?

Minden palackunk szigorúan ellenőrzött és klímaszabályozott környezetben van tárolva. Ha bármilyen probléma merül fel, jelezd nekünk azonnal!

- Szállítási gondok: Ha a palack szivárog vagy megsérült, kicseréljük vagy visszatérítjük az árát.

- Minőségi problémák: Ha a termék dugós vagy oxidált, értesíts minket 48 órán belül, és visszatérítjük az árát.

 

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

- Utánvét

- Banki átutalás

- MasterCard

- Visa

 

Ha bármilyen kérdésed van, írj nekünk, és segítünk!

A Prosecco Journey sütiket használ, hogy a weboldal jól működjön, könnyebb legyen használni, és megelőzzük a visszaéléseket. A böngészési szokásaid alapján személyre szabott ajánlatokat is küldhetünk neked.